PROGRAMOWY CHANNEL MANAGER ROZWIĄŻE WSZYSTKIE BOLĄCZKI Z BOOKINGIEM

Działający w branży hotelarsko-turystycznej może i nienawidzą bookinga za wysokie prowizje, ale jednocześnie kochają ten serwis rezerwacyjny za odczuwalne zwiększenie liczby gości. W końcu nie róży bez kolców, a kolejnym z nich jest konieczność bieżącego aktualizowania extranetu. I jak by się człowiek nie starał, prędzej czy później będzie musiał zmierzyć się z przykrymi konsekwencjami tzw. overbookingu.


Chyba, że ma program hotelowy ze zintegrowanym channel managerem

Do dokonania dwóch pokrywających się rezerwacji najczęściej dochodzi wtedy, kiedy recepcja zwyczajnie nie zdąży “odhaczyć” konkretnego pokoju w bookingowym extranecie jako zajętego, a ktoś dokona rezerwacji online. Tymczasem gdyby korzystać z systemu z wbudowanym CM-em, serwis błyskawicznie otrzymałby wiadomość, że dany pokój jest już zajęty. Cały ten proces wymiany danych dzieje się dynamicznie, w ciągu paru sekund.
Taki channel manager przydaje się również do zarządzania cenami. Zamiast ręcznie ustawiać wszystkie ceny w wykorzystywanych kanałach sprzedaży w internecie, wystarczy podpiąć je do programu hotelowego i ustalać je wszystkie z jednego miejsca, wedle własnego widzi mi się. W tym miejscu warto polecić zainteresowanym NFHotel – oprogramowanie dla obiektów turystycznych z certyfikacją Booking.com.


Article Tags:
· ·
Article Categories:
Artykuły

Comments are closed.